Aankomst - Reisverslag uit Lipno, Tsjechische Republiek van Hennie Los - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Lipno, Tsjechische Republiek van Hennie Los - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

19 Juni 2010 | Tsjechische Republiek, Lipno

We zijn op vakantie en hebben hier gewoon internet. Dus maar meteen een berichtje aan iedereen die mogelijk geïnteresserd is. Zoniet, kun je jezelf afmelden van de mailinglist. Je kan reageren op dit bericht, maar mijn emailadres werkt hier ook gewoon, dus een gewone mail mag ook!
Na een reis vol stremmingen in het verkeer kwamen we gisteravond in Hotel Rangau aan in Erlangen - Dechsendorf. Na een prima reizigershap was het goed rusten. Vanmorgen was het gelukkig veel rustiger op de weg richting Tsjechië. De laatste honderd kilometers gingen niet meer over de autobahn, maar uitsluitend over binnenwegen met veel haarspeldbochten. Het is hier wel prachtig hoor. Het heuvelt wel sterk, dus of we hier goed kunnen fietsen is wel de vraag...Het appartement is behoorlijk luxe, maar het is hier wel een massaal gebeuren. We gaan straks eerst maar het restaurant proberen.
Groetjes!

• 19 Juni 2010 - 17:23

Dagmar:

goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Veel plezier! Groeten, Dagmar

• 23 Juni 2010 - 15:28

Ma.:

wateen leuk onderkomen ,met mooi uitzicht nu nog mooi weer dat komtnog wel denk ik .Het is pas het begin .Leuk die foto"ser bij .
    groetjes ma.