Maandag - Reisverslag uit Lipno, Tsjechische Republiek van Hennie Los - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Lipno, Tsjechische Republiek van Hennie Los - WaarBenJij.nu

Maandag

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

21 Juni 2010 | Tsjechische Republiek, Lipno

Zondag hadden we een rustig dagje. De hele dag heeft het gemiezerd. 's Middags toch een verkennend fietstochtje gemaakt van ongeveer 20 km. Er ligt hier een prachtig fietspad van 12 km. Daarna moet je gewoon op de weg, dus is een fietshelm echt wel aan te raden. Vandaag begon de dag goed voor mij. Vanmorgen werd ik gebeld door iemand die een schilderij van me wilde kopen dat nu op de expositie hangt in het Beatrixziekenhuis. Het vierde verkochte schilderij in Gorinchem!
Vanmiddag eerst een fietshelm gekocht voor mij en daarna een pittige fietstocht gemaakt met flinke klimmetjes. Een paar keer moest ik van de fiets af. Eenmaal boven stond Coop geduldig op me te wachten. Gelukkig was het vandaag wel droog, maar we zien dat het in Nederland veel mooier weer is!
Hopelijk is dat morgen hier ook het geval!

  • 22 Juni 2010 - 17:54

    Gerrie:

    wat heerlijk op de fiets!
    veel plezier en we gaan jullie snel opvolgen in Beieren. Wil je a.u.b. niet het schilderij verkopen met de drie zwanen, want dat wil ik nog wel van je kopen. Er is ng een plek op de praktijk.

  • 23 Juni 2010 - 07:22

    Ma:

    Fijn dat ik jullie zo
    kan volgen Gefeliciteert alweer een schilderij verkocht
    liefs ma .

  • 23 Juni 2010 - 09:18

    Hennie:

    Helaas Gerrie,
    Het schilderij met de drie zwanen is al verkocht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Lipno

zomervakantie

bericht aan thuisblijvers

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2010

het zit er weer op

01 Juli 2010

2e week

27 Juni 2010

zondag 27 juni

25 Juni 2010

Praag in vogelvlucht

23 Juni 2010

woensdag
Hennie

Mijn naam is Hennie, getrouwd met Coop. we zijn gewoon even op vakantie en zullen af en toe iets in dit dagboekje schrijven.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 17639

Voorgaande reizen:

17 Juni 2010 - 05 Juli 2010

zomervakantie

24 Januari 2010 - 31 Januari 2010

Weissensee 2010

Landen bezocht: